| [Forum] [Home] [Hilfe] [Suche] [Registrieren] [Anmelden] |
| Nicht angemeldet |
| ||
|
| ||
| Und wie isch er gsi?? |
| ||
|
Nass, Chalt und voller Überraschigä... -- |
| ||
|
ja allerdings!was dä platon wohl mit überraschigä meint?dä op isch dä hammer geil gsi!vorallem dä cooli schnee!gälled?;-)! -- |
| ||
|
nöd nume dä schnee sondern all die nassi Zält -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert. -- |
| ||
|
Dä "real Schnee" händ ja nur dä Fyord und ich erlebt, wo mir "Nachtwach" gschobä händ. Wo die anderä wieder zrugg cho sind häts wägäm Rägä scho numä soviel gha... @Hera: Achja Hera, wämmer mal wieder go eusi "Spezial-Sandwich" ässä? "Ich han doch gseit Capiche!" "Höred mal uf frässe det hinä, ich zahl das nöd!" -- |
| ||
|
Am afang isch er nass und kalt gsi. Aber nacher isch er eifach de hammer gsi: -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert. -- |
| ||
|
Ich ha scho immer gwüsst es git warme Schnee. Whaaa Aliens sie chömed und schicked ois warme Schnee! Du, Nädl ha ghöre sägä, dass ersch grad glernt hesch laufe:-) -- |
| ||
|
sie hät sicher z'wängelet uf dä wanderig -- |
| ||
|
z`wängelet? -- |
| ||
|
@Fuchur: He Fuchur, was fallt där eigentlich i i dies Profil OP inäzschriebä? Wer seit eigentlich das du än bestandä häsch? D'Brief sind schliesslich nonig verschickt! Ich glaub da mümer die grad wider uf IPK degradierä. -- |
| ||
|
also,das mit em lärnä laufä stimmt!ich bin halt scho immer wieder chli uf d,frässä gheit!aber also zwängelet händ alli andärä als ich uf dä wanderig!;-)!aber gäll platon luegsch das ned abägheisch!;-)!höred ä mal uf frässä det hinä ich zahl das nöd!ich han doch gseit capisch!;-)!grins!;-)! -- |
| ||
|
Es macht ja nöd so viel wänd uf Frässä gheisch Hera, bisch ja eh nöd so wiit vom Bodä entfernt. Die blaue Fläckä wod häsch chömed hauptsächlich vo mir! :-P -- |
| ||
|
s arme soili -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert. -- |
| ||
|
schono blöd gäll -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert. -- |
| ||
|
nöd schlächt fuchur: dä neuschti benutzer und scho dä aktivschi; hät da öber feriä? @platon: tun ja nie s'rezäpt für dini unkonventionelle "sandwiches" veröffentlichä, d'folgä wäred furchtbar... |
| ||
|
häsch ghört Platon (was sind das überhaupt für sandwiches ?????) -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert. -- |
| ||
|
Naja Fuchur, dass Board Topscorer bisch hät ja wohl eher mit ämänä Board-Fehler ztue. Häsch ja erscht 7 Post gmacht. Die Sanwiches sind Sandwiches, dessä Zämäsetzig unter strängstem Verschluss ghaltä werdä muess, da die schwerwiegendä Folgä für Mänschheit bin ärä Veröffentlichung unabsehbar wäred. Die Sandwich hättet Macht Regierigä ztstürzä und würded wohl die ganz Menschlich Zivilisation uf dä Chopf stellä. Sprich: Nur i streng gheimä Zirklä (Ordä vo dä ehrwürdigä Leiter) chönd diä Sandwich verspiessä werdä. Also, Päch gha Fuchur! :-P -- |
| ||
|
die sätz chömed mer bekannt vor. Genau s glichä wieä bi Herr der Ringe wiederemal dä fantasievollä Platon -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert. -- |
| ||
|
he!!ciao zämme,han mi mal agmäldet...de op isch hammergeil gsi,aber ich weiss jetz wieso swätter so en shit gsi isch: its SABOTAGE!!! (gäll hera...) -- |
| ||
|
ä lug ä da dä lorix eusä boby!;-)!bisch fit?ja fucking wätter!aber easy!oder?s,absolutä lorix-hera-lied vom lager:SABOTAGE!!! c ya -- |
| ||
|
hera du häsch aber dä feierabig richtig gnosse. no am 01:01 öbbis z schribä -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert. -- |
| ||
|
lueg au da dä Lorix finds mega cool vo dir mal eusi page z´bsueche vom möchte gern back street boy -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert. -- |
| ||
|
@backstreet boy: isch seinzige forum wo einigermasse zwägi lüt umehänged....(es git ja NO keis wiking-forum...) -- |
| ||
|
Wiking? chammer das ässe? @lorix: muesch glaub dä satz i dinere sig nomal dureläse... -- |
| ||
|
Finn nöd so fräch zu dä Gescht -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert. -- |
| ||
|
Fuchur, nöd so fräch zu dä Leiter! :-P -- |
| ||
|
da chasch rächt ha Platon -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert. -- |
| ||
|
@Finn Why?? He Fuchur!!!unterwirf dich nöd eifach so de leiter!!! -- |
| ||
|
@lorix : sind so oder so nöd mini Leiter.darum händs nüd z mäldä. -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert -- |
| ||
|
nüüt z'mälde fuchur?? uuuh, ich würd mal chli uufpasse. mir sind zwar di gröscht abteilig, aber ich glaub du chunsch na sicher 1mal bi mir i dä uusbildig verbii, drum bisch gschiider chli vorsichtig... -- |
| ||
|
finn ich hoffe mir gsehnd eus bim gathering -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert -- |
| ||
|
@fuchur geili funktion häsch.....am schluss bechunsch en nöd.... :-> -- |
| ||
|
Ja das wär dän voll d verarschig. chasch s ja bi dir au ane schribä häsch en ja au gmacht -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert -- |
| ||
|
han en waldwäg nöd zwüsched enere regionsgränze chöne unterscheide...scheiss egal,ich machs trotzdem!:) -- |
| ||
|
diä richtig i schtellig -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert -- |
| ||
|
und meili chunsch sichär mit dä Sturmhubä as glänspil od chunsch gar nöd? -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert -- |
| ||
| falls er chunt wird är die sturmhube nöd alzu lang aha und sie erst später wieder becho so öppä a ostere |
| ||
|
was für es gländspiil???gländspil ohni sturmhube???no way!!! -- |
| ||
|
isch ja voll de hammer!!gathering of tribes!was heisst das uf dütsch??(zusammenkunft der/von.?.?.?)muesi eus au amälde!!!mal luege wer alles chunt!! -- |
| ||
|
es isch de Samschtig also sötsch pressierä. @Carrico: d Sturmhubä wird er glaubs nöd lang a ha. dä Kim wird hoffemes dra glaubä müese. -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert -- |
| ||
|
schöne meili häsch au dini funktion gänderet dänn quatscht dä Platon dich a das dä OP nöd bechunsch -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert -- |
| ||
|
gathering of tribes: zusammenkunft/versammlung der stämme/gruppen -- |
| ||
| @ Lorix Wennd mal dis Züg würsch aluege wot zugschickt überchunsch dän hätsch usegfunde dass mir (WIKING!) agmeldet sind! |
| ||
|
@tirion bisch en luschtige....ich han nüt zuegschickt becho!!! -- |
| ||
|
(zwei min spöter...)okok...han nüt gseit...isch ja hammer!!aber was isch mit handballtraining??(eigentlich ja nöd nötig,mir winned au so):) -- |
| ||
|
das glaubi ehner nöd aber ihr gsehnts dänn. ***THE ONLY WINNER IS DÜBELSTEIN**** -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert -- |
| ||
|
und meili chunsch as Gathering???? -- Der Mann ist tod, die Witwe kichert, ihr Mann, der war, Allianz versichert -- |
| ||
|
ja,(und mit sturmmaske)mir sind agmäldet....und sluschtige dra isch ebe das ich (glaub) de einzig vom stamm bin wo weiss wo mir anegönd... -- |
| ||
|
Aso, ich wett bi dere diskussion nöd z?vill wort verlüre- aber ich glaub s'isch ja wohl eindütig klar, das dä Kreta(ähem, salto und ich..) das Jahr s'ränne mached. -- |
| ||
|
mir hetted au scho letscht jahr gunne wänn nöd so e nutte d'koordinate verchehrt ume wiitergäh hett (natürli niemert vo dä waldhütte-crew) -- |
| ||
|