| [Forum] [Home] [Hilfe] [Suche] [Registrieren] [Anmelden] |
| Nicht angemeldet |
| ||
|
| ||
|
Hej alli wo nöd im v2 sind gsi händ so öpis verpasst. Es isch dä hammer gsi. -- |
| ||
|
ja also da cha dä gloggi doch mal stolz si uf sich. bedi v sind super toll gsi. tips glichfals und d Ls sind sicher au nöd alzu schlimm gsi. würd mi wunder ne was dazuä dä wasa sägä wird!:-) mfg sbd -- |
| ||
| ja de v2 isch geil gsi!huere kuhli tns sinder gsi!!!!! |
| ||
|
vorallem d´Lüüt und Leiter sind geili Siächä gsi. -- |
| ||
|
aber s´ beschtä mier sind kei JVs meeeh. -- |
| ||
|
ich möcht no allne danke säge hät mer mega fest gfalle mit eu!! -- |
| ||
|
Dä V2 isch dä Hammer gsieh. Eigentlich au klar, wänn da Gryfesee dä hindersteckt!!!!! Am geilschte han ich eifach doch s' VeroPoli gfundä! Wo und wänn chömed eigentlich d' Fötteli online? Verschickert'r eigentlich ä Teilnämerlischtä? Grüesss und äs RIIIIIIEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHSIGS Lob ad' Leiter! -Paddy -- |
| ||
|
Hey Paddington, hesch mich und d Cashew scho vergesse? Nei isi, hans würklich au kuul gfunde mit oi, s hend alli vollgas geh! Nur eis Thema gits no z kläre: Wemm hend jetzt d Snoopy Undis ghört? |
| ||
|
ich würd ä mal dä loi fröge -- |
| ||
|
Ich meinti si ghöred am Päddy! hanen mal mit däne dusä umäsecklä gse! -- |
| ||
|
diä Snoopy unterhose sind eh am Finn gsi. -- |
| ||
|
d'föteli sind bi mir uf em ftp verfüegbar. für die wo wüssed was ftp isch bzw. wo chli ahnig händ: ziehnd oi en gratis ftp-client. ich empfiehle filezilla. dä isch gratis und "oupen surs". guggsch du hier: http://heanet.dl.sourceforge.net/sourceforge/filezilla/FileZilla_2_2_5a_setup.exe (rechtsklick->"ziel speicheren unter" oder "save target as") host (ftp-adresse): dafinn.mine.nu user: v2_fotos han nur 26 Kb/s upload, also sind chli geduldig. -- |
| ||
|
nichd schlechd sagd der spechd mfg sbd -- |
| ||
|
finn ich chum in Ordner nöd inä. Er seit mer ich han kei Zuegriffsberechtigung. -- |
| ||
|
Du Finn tut mir ja leid, aber wer söll so öppis verstah? Ich chummä da voll nöd drus. Chöntsch das viellicht au no fürs geistig äs bitz zruggblibnä Publikum erlütärä? -- |
| ||
|
fuchur: häsches wahrschinli mit em internet exploder oder eme andere browser probiert. das funktioniert i 99% vo dä fäll nöd. nähmed en ftp-client und dänn isches keis problem! kral, es isch eigentli ganz eifach. lad dir filezilla abe (adrässe schtaht obe). tues inschtalliere und machs uf. dänn häsch obe es fäld wo adress heisst. dete gisch dafinn.mine.nu ii. user isch v2_fotos passwort bruchts keis und port isch standardmässig uf 21. dänn uf quickconnect drucke und scho sötts gah! -- |
| ||
|
so als chlini hilf hani rasch en screenshot gmacht wo eigentlich alles sött kläre: http://mypage.bluewin.ch/r_bertschi/pics/ftp_help.JPG -- |
| ||
|
Jawohl ich has chekt dankä Finn -- |
| ||
|
ich nöd!! würd föteli gärn mal gse, werdets au no eifacher veröfentlicht?? bin nöd die best am compi!!!=) -- |
| ||
|
aber das gaht u huärä lang. -- |
| ||
|
im moment sind grad 3 lüüt am sööge wo sich die bandbreiti müend teile... lönd dä pc doch eifach über nacht laufe, dä server lauft au immer. -- |
| ||
|
ich glaub das muen ich mache. Ich han grad emal i 15 Minutä 5-10 Bildli abeglade und es sind öppe 300 uf dä Warteschlange -- |
| ||
| ich mach en mirror uf wenn ich d föteli fertig gsoge han. stay tuned... |
| ||
|
d fottis sind dä Hammer aber mini Füäs hättet er nöd söle Föttelä. Isch z pinlich -- |
| ||
|
He Finn we wärs wänn er alli fötis uf ä CD brännet und sie am Nachweekend verchaufet? Isch nur so ä idee -- |
| ||
|
üü das würd u huuerä viel arbeit gäh und usser dem chammes ja gratis abelade. -- |
| ||
|
fänds zwar no e gueti lösig für all compi-nüss...tja, zum glück musichmich mit dem züügs nöd umeärgere.... @blueme: mached doch bitte schnällschnäll es nachweekend, es isch jetzt scho wider meega langwiilig dehei... |
| ||
|
vill arbet würds nöd gäh. chani eigentli scho mache. findet ihr 25 sfr pro cd guet? vielicht chli wenig nei, ich wird es paar cds mache mit dä pics druf... -- |
| ||
|
das wär kuhl! ich lue mal öbi mini filmli uf dä pc bring -- |
| ||
|
Hej finn chmä di Cd viellicht au bi dir bstellä. Und ja 25 Frankä isch scho ä chli wenig, wenn mä bekänkt was für lut mer dert drüffä gseht, wil so "Profi Models" wie ich sind scho sehr tür.=) -- |
| ||
|
he mier isch au scho wieder mega langwilig, es isch eifach so ruihg (finn-mundart für ruhig) und vorallem wirdi bim ässe nüme bedient, bechume kei warmi schoggi me as bett, im chuchichaste hets nüme eso viel schoggi und suschtigs süesses, es sind kei stürmendi krübis und primelis me ume wo über alli mögliche frauefrage e antwort wend, und s'schlimmschte (oh-ooooh), ich muen morn wieder go schaffe -> argh...! es isch wüki e geniali wuche xi und ihr sind eifach ql-i tn's xi. vowäge föteli, ich chan susch au no um die 600 und es paar filmlis büüte... e cd wer sicher kei schlächti sach. |
| ||
|
vermissisch mi scho?????????? -- |
| ||
|
Ich vermissä dich scho jetzt Krybispatz -- |
| ||
|
söll der es foti vo mir schicke d tabiri hät sicher es paar schöni? Nöd wahr? -- |
| ||
|
vo dier hani doch nur schöni... oder säged mers so: ganz spezielli |
| ||
| dass zwüsched oi scho immer chli was gloffe isch, dass wüssed ja glaub all -> spötischtens nachem kuss-föteli vom samschtig "g" |
| ||
|
und wie... aber nachdem ich hüt all super-typische-krybi-fotis gseh ha, ischs mer gad besser gange "smile" |
| ||
|
Hej Krybischnägg schick mir so viel Fotis vo dir wis nüma gaht. Und Tabiri was häsch du da für fotos vom Krybi gmacht? Hä mich dä Krybi öppä betrogä?! -- |
| ||
|
ouw kral, tuet mer leid, dass du das jetzt so hesch müesse erfahre... "herzlichesbeileid" dörfsch susch gern mal go dföteli aluege cho. ich weiss zwar nöd, öbs eso schlau isch, will es chönt ja si, dasses dich den ines viel zgrosses tüüf zieht... also überleg ders guet. |
| ||
|
Ich glaubä es wäri gut um das schlimmä ereigniss z´verarbeitä. Aber momentan gaht´s mir beschissä, aber ich chan dir kei Vorwürf machä, er isch halt scho eifach zum abissä, spezziel sini Balistos... -- |
| ||
|
@Krybi din Film isch dä hammer... -- |
| ||
|
welle film meinsch gnau? -- |
| ||
|
Merci merci (schmeichel) aber das isch imerna ä diskusion über dä V2 und nöd ä diskusion we guet we geil und we super dä Krybi isch -- |
| ||
|
Sorry sel nümä vorcho, aber es hät gseit si müssä. -- |
| ||
|
so viel zum thema V2. gäll Krybi -- |
| ||
|
ja für dverarbeitig wers viellicht scho besser. tue der kein zwang a, du weisch ja mittlerwiile wo DIETLIKÄ isch he krübi, es stinkt bis zu ois übere!! |
| ||
|
was isch dänn mit em krybi und dä gufä gange? es hät da es garantiert ächts föteli gäh wo dä krybi inere ganz verwerfliche situation mit dä gufä zeiget... http://mypage.bluewin.ch/r_bertschi/pics/krybi.JPG -- |
| ||
|
er luegt no ziemlii **befridigät** dri -- |
| ||
|
am Loi sini Grimase verratet alles. -- |
| ||
|
hehe scho mal öbis vo Jungendschutz kört?!?!?!? übrigens di rote Auge chömed nöd vom Kiffe!!!!!! -- |
| ||
|